Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Selasa, 13 Mac 2012

selamat tinggal kenangan :')

asslammualaikum .

*aku akan jadi kuat bila aku tak fikir pasal itu suma so nak bz kan diri .

okee , haii korang ! fuhhuhhhhfuhh .. dah berhabuk blog sya ni da lama tak update maklom larh sibuk berkerja :') korang sihat kah ? kunjung mengunjung blog lagi kah ? ngeee . 

miss u twin , miss u friend , miss u BFF and miss u ex bf ! sobsob :'/ sya dah takada kawan dah suma sibuk berkerja nak jumpapun tak sempat terserempak pun tegur tegur macam tu jekk *rindu zaman persekolahan . so ini jekk larh tempat nak luahkan .

sya sedih sangat , terlampau tu tak larh juga . kenapa ? oke wait , sorry dear tak bermaksud nak sakitkan hati siapa siapa hanya mampu untuk berkawan jekk sekarang :') kenangan 3 years 7 months 1 week 5 day , sangat sangat terindah syg tak akan lupa serius takakan lupa :'( 12.3.2012 dah berakhir percintaan kita . awak jaga diri awak baik baik , jangan ulang perbuatan awak yang lama and jangan terlalu fikir pasal kita awak kuatkan syg , i know u rely love me tapi hati sya perlukan ketenangan buat mase sekarang .*siapa tak sayang 3years bersama dah faham peragai dah lali dah masak dah pun dengan peragai masing masing . so sekarang dah tak ade ape yang menarik lagi dalam life sya . Mungkin semua ni satu ujian dan dugaan , Sampai satu mase tu sya dah tak boleh tahan dengan semua dugaan dan cabarn ni , Perit sangat weyh ! :'( sya perlukan ketenangan buat mase sekarang . maafkan perbuatan aku sayang :'( tak smpat nak wish Anniversary 4 years kita . jodoh suma ditangan tuhan kita mampu merancg , tapi kita tetap kawan kan sayang :') tak akan hilang tak akan putus hubungan kita , yehaaa ! I LIKE U ...

*apa bila aku melihat air aku akan tenang dan akan melihat bayang bayang
 aku sendiri adakah aku ini layak untuk sidia ? siapakah beliau aku tak berani 
nak berkata apa apa biar larh hanya seorang BFF :') yang diberi gelaran d and ma .

SEMOGA BAHAGIA AWAK ! and HAPPY Anniversary 5 MONTHS awak dengan sidia :')

0 comments: