Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Isnin, 26 Mac 2012

nama dia masih dikenang .

assalammualaikum .

 
Sometimes i smile even you hurt my heart over and over again but hey . i'm still here . Still waiting for you to come back and love me one more time :'/ ma rindu d ! serious .

say HEY there yang sedang m'bace blog sya ni :) korang sya tak dapat nak tidur :| kenapa yerr ? urmm Macam biasa larh . sya update blog ini bila sya rasa macam sedih , happy and kalau capital A yang baca story pasal dia :') oke sya start  :') aclually sya masih ingat dia , kenapa sya susuh sangat lupa dia ! even sya da buang gambar dia , gambar kami bersama , sya masih rindu dia ! masih belum hilang sayang ni tapi hati sya hancur musnah berkecai , and kenapa harus sya ingat dia lagi kan ? dia pun tengah bahagia dengan gf dia yang sya ni pulak teringat ingat dia orhhhh shittt ! awak cakap senang , sya yang alami ni suma orhhh sunguh indah bila sya dapat txt dia , call dia , meet dia , shift sama dengan dia dulu , tolak tolak bahu , cubit dia , yang paling sedih yang sya tak akan dapat lupakan dia nyanyi lagu STAND BY ME untuk sya masa sya shift nite dengan dia :'(

sejak akhir akhir ni ma selalu main gitar sebab gitar kita sama warna kan :')

sya rindu dia ! sya selalu ingat dia ! if dia datang 7eleven sya rasa nak berjauhan dengan dia , sya tak kuat nak pandang muka dia . if dia tegur sya , sya kuatkan semangat sya ego sya , biar dia tahu sya dah tak ada harapan kepada dia lagi , itu suma luaran jekk awak , tapi hati saya masih pangil pangil awak . saya rindu awak d :'( rasa rindu nak belai rambut awak , awak mcho bila dah potong rambut :') tapi saya dah cuba nak lupa kan awak , awak da lupa saya yerr ? :'( dsdhmsbp ! ayat tu selalu saya sebut sebut di hati saya . saya tak akan penah cuba cari lain , awak kata , awak bahagia bila saya bersama dengan acad balik myb awak risau right bila saya dengan orang lain kan ? :') saya dengar kata kata awak tu saya tak akan hampakan hati awak k , even saya dah lama tak tegur awak tapi rasa nak tegur awak tapi saya takut wak :'/ takut tak dibalas . I'm here , each day i'm waiting for you to call me or text me . Do you know why i always made bad attitude ? I made all of that because i want to see how much you love me and how much you want me in your life . That's why . Hm , i think i have said enough . d IMISSYOU ! gambar awak di dompet saya masih ada di tempat yerr , tiap kali saya buka dompet biar saya selalu ingat awak , biar awak tak hilang dalam memori hidup saya walaupun HATI DAH berkecaii </3 -BFF-

0 comments: