Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Khamis, 22 September 2011

kerana seorang lelaki.

 22 septembr , hati aku menagis lagi :'( 
kerana seorang LELAKI ! apa salah aku dooe ? 
why aku sush nak temu kebahagiaan :| kenapa aku babe ?! 
sayang , love ? tapi knapa kau buat pergy sakaii kau , 
knpa grl arwh mmbe kau , kau jaga hati dia ,aku ni ? kau ada jaga persaan aku . ADA !? 
aku tahu grl tu mash sedh , tapi kau kena lorh brsikp adil aku ni gf kau . 
x ada gf x jels tiap2 hari kott kau txt dgn grl tu kan ? apa guna kawan2 dia kenpa kau yg lebh2 . asal kau da syokk sngt dgn dia ke ? haa .
21 septembr , semalam  b surh bb tpup , bb usha cari tpup untk txt b , 
da dapt tpup bb call then kita txt tapi sekjap jekk kan then b kata nak main snuker , 
oke x apa lorh bb x kesh then aku tros stdy . 
x lama tu b txt ( bb txt jom ) . then aku send ( oke ) 10 mint aku tngu ... dia x eply then aku tros call . ( line bz ) babe ! 
mood yg tngh stdy aku tolk buku kat atas meja jtoh terabur kat lantai , 
aku bgon tros dudk ats katil , aku call balik smula ( jap ekhh skt jekk lagi ) enta apa yg sikt aku x tahu lorh . aku x kata apa aku tros letak . 
hati aku da rasa lain air mata aku tiba2 menitis . tnpa aku pk pnjg aku send txt dekt dia ( brgyot lorh kau lama2 , txt lorh dgn mana2 grls kau nak semkom ! ) 10.30 p.m .
aku tngu jekk txt dia dgn air mata menitis aku bia kan then aku trtelp . 
1.57 a.m aku trbgon aku tegok fon ada 1 messages dari BIEe <3 ( ala , txt dgn ex arwh jekk ) oke fine . knpa aku prlu nages ? ni ke tndenya sayang , jels . hey shitt lorh ! 
dulu aku sush nak nages sebab laki tapi beliau aku mudah nak menits air mata :'( 
jam tnjuk kol 3 a.m aku blom lagi rasa nak tido air mata nie asyk nak kua jekk enta bila nak brhnti aku pun x tahu . 
da penat aku pujk hati aku ''sabar lorh dugaan cple syg kau kuat kan sha'' 
trpk esok comfm gntok kat sekolah mata ofcoz bgka o.o ayoo ! nanti budak2 nie msti tnye knpa ? nages ae . segn kott -.- aku yg slalu bagi semngt kat korg jgn nages sebab laki tapi aku .. ? haiyoo hancus ! :| aku pun seorang wanita yg lemah babe di sebabkan cinta ....

0 comments: