Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Jumaat, 23 September 2011

lelaki baik hanya untuk wanita baik.


cukp hubgn kita smpaii sini ye cik azam ! 
skali kau sntoh aku tiada maaf lorh untk kau , 
aku bukan permpuan MURAHAN ! aku lagi rela lorh clsh dgn kau daripada maruah aku trgadaii , 
kau silap org lorh cple kau ingt aku permpuan macm tu ke haa ! 
sorry lorh evn aku x smbhyg 5 kali sehari pun tapi aku tahu lorh hukum haram cik abang oiitt . 
apa ! kau kata kau smbhyg ae , orr smbhyg tahu smbhyg ingt ALLAH . 
tapi kau buat bnda sakaii nie kau x tahu pulak dosa ? 
aishhh ada jga lelaki macm nie yaa . xpaham aku dgn lelaki zaman sekarang -.- 
muka jekk kacak tapi HATI ? macm smpahh ! 
jgn kau kata maaf kat aku prtama kali kita cple aku da bagi syart kan . 
tapi kau lgga syart tu . baru aku tahu kau lelaki macm mana dooe !
SUMPAH aku mnyesal cple dgn jantan macm tu shittt ! err
 17 september - 23 september <|3
LELAKI BAIK HANYA UNTUK WANITA BAIK right .

0 comments: