Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Rabu, 14 Disember 2011

sayang dia plus plus .

assalammualaikum.



salam semua . buat apa itu ? kunjung mengunjung blog ke blog lagi kah ? ngee ~
kata azimat . ada kalanya membuat kita terbuai ...
ada kala membuat kita teringat kenangan lalu . acehhh :|

''Kerana facebook : Daripada Kawan Bertukar Musuh

Kerana facebook : Couple Boleh Gaduh Sebab Cemburu

Kerana facebook : Pasangan Couple Boleh Berpisah

Kerana facebook : Hidup Boleh Diper****hkan
Kerana facebook : Kawan Lupa Kawan
Kerana facebook: Kita Boleh Per****hkan Orang & kwn
Kerana facebook : Kita Menipu Diri Sendiri
Kerana facebook : Kita Tertipu
Kerana facebook : Wujudnya Adik-Beradik Angkat
Kerana facebook : Kita Tak Tidur & Tak Makan

Kerana facebook : S'seorang Itu LUPA DIRI Kononnya Diri Dah HOT ! ''


awak kena faham kenapa saya selalu terdetik perasaan cemburu bila awak dengan perempuan lain. sebab saya takut hilang awak .cemburu kan tanda sayang ^.^
awak kena faham kenapa kadang-kadang saya merajuk dengan awak . sebab saya nakkan perhatian dari awak . saya suka awak manjekan saya .
awak kena faham kenapa saya selalu call dan sms awak . sebab masa itu saya sangat rindukan awak . dan saya nak awak tahu saya sentiasa ingatkan awak . 
awak kena faham kenapa kadang-kadang saya marah dan nasihatkan awak . sebab saya nak yang terbaik untuk awak.
awak kena faham kenapa saya tak suka awak terlalu merendah diri dengan hidup awak . sebab saya tak nak awak putus asa dan patah semangat untuk berjaya . 
awak kena faham kenapa saya buat banyak pengorbanan untuk awak . sebab saya nak hidup selamanya dengan awak..dan saya nak awak selalu tersenyum . 
awak kena faham kenapa saya selalu minta nasihat dan pertolongan awak . sebab awak kan tulang belakang saya . 
awak kena faham kenapa saya selalu ucapkan terima kasih pada awak . sebab saya nak awak tahu yang saya menghargai awak . 
awak kena faham kenapa saya selalu lambat bersiap . sebab saya nak nampak yang terbaik depan awak . bukan orang lain . 
awak kena faham kenapa saya suka sangat mengadu dekat awak . sebab awaklah diari saya . tempat saya luahkan semua . 
awak kena faham kenapa saya suka berada di samping awak . sebab saya rasa disayangi dan dilindungi . 
awak kena faham kenapa saya selalu sebut nama awak . sebab saya nak orang tahu awaklah yang bahagiakan saya . 
awak kena faham kenapa saya rahsiakan sesuatu dari awak . sebab saya tak nak awak risau...
awak kena faham kenapa saya selalu risaukan awak kalau awak sakit . sebab saya tak nak apa-apa terjadi dekat awak..
awak kena faham kenapa kadang-kadang saya sensitif dengan awak . sebab saya terlalu sayangkan awak...
awak kena faham kenapa saya selalu beritahu kat awak apa yang saya buat . sebab awak penting dalam hidup saya...
awak kena faham kenapa saya selalu menangis kerana awak . sebab hanya awak yang mampu ceriakan saya semula...
awak kena faham kenapa saya nak tahu semuanya pasal awak . sebab saya nak belajar fahami diri awak…
awak kena faham kenapa saya tak suka bila awak suruh saya tinggalkan awak dan cari orang yang lebih baik dari awak . sebab saya terima awak seadanya , saya sedia hidup dengan awak walaupun awak tak punya ape asalkan awak setia...
awak kena faham kenapa saya sedih bila awak marah saya . sebab saya salahkan diri saya kerana tak mampu jadi yang terbaik untuk awak…
awak kena faham kenapa saya takut kehilangan awak . sebab saya dah rasa awak sebahagian dari hidup saya…
awak kena faham kenapa saya sayangkan awak sangat-sangat . sebab , saya tak perlukan sebab tuk sayang awak… sebab awak adalah awak . dan awak kena faham kenapa saya beritahu semua ni kat awak…
sebab saya nak awak tahu apa yang saya buat semuanya kerana saya sayangkan awak…

sekarang awak fahamkan? ^__^

^.^ iLOVEu tanpa henti dear . arshad dalam hati (<3)

Hati , kenapa kau masih mengingati ?
Cinta , kenapa kau masih menantinya ?
Fikiran , kenapa kau masih lagi fikirkan dia?
Mata, kenapa setiap hari kau ingin melihat dia walaupun hanya wall FBnya yg sepi?
Mulut , kenapa kerap sekali kau asik tersasul namanya ?
Jantung , kenapa kau berdegup kencang tatkala terlihat dia ?

selamat malam cinta . kboii ! =.=

0 comments: