Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Jumaat, 23 Disember 2011

suatu hari nanti kami akan berpisah juga.

assalammualaikum.


dulu kita Hari hari gaduh . Sampai sya naik fed up -.-  hari hari ada je yang tak kena. sampai sya mintak putus , 10 bulan kita berpisah lamakan -.-'' time tu betol betol boleh lupa kau , lama kelamaan kita bersama balik . sya lebih suka peragai kau macam ni ayg , cool tak ada nak marah marah macam dulu ego kau pun dah boleh konterol . kau berubah demi sya , sayang gila babeng kau dekat aku kan yunk :') 

dulu macam macam dugaan kita hadapi so sekarang kita perbaiki keselapan kita yang dulu dulu , kita tambahkan lagi kasih sayang kita , kita kurangkan menitiskan air mata , kita kurang kan pergaduhan , kita selalu jumpe *untungkan dapat bf dekat tiap tiap hari boleh jumpe :') kurang rindu oke ngamm ! 

dari 2008 - 2011 kita bersama , agak agak tahun 2012 kita bersama lagi ke macam ni sekarng ? -.- myb tak , sebab ada stry buruk nak sampaikan , tadi semasa sya masak ibu datang hampiri sya ibu berkata adik bulan satu adik tak duduk seremban lagi tau , tadi ibu dah call chaf tu dia kata bulan satu adik dah boleh masuk kelas tu *chaf , kelas ? haha sebenar nyerr sya nak belajar masak nanti dah masuk uvrsiti senang , mama sya nak sya jadi macam abang sya seorang chaf , ermm tapi dalam hati nak jadi pereka feshion tapi tak apa larh masak tu pun penting juga bagi seorang perempuan kan ? oke fine sya ikut jekk kata kata mama . sya pun berterus terang larh dekat bf sya , dia asyk kata alaaa , hemmm if respon macam ni dah semesti yerr dia sedih and tak nak sya pergi jauh dari dia . KL ? memg tak jauh tapi hati , rindu , risau haa acanoo tu ? tapi sokay lagi sya boleh balik tiap tiap minggu sudah pasti fullstop ! tapi ada satu lagi stry buruk tak akan boleh sya lepaskan , bf sya dapat kerja TMB di pulau pinang dia kata bulan sekali dia balik , 

Awak, esok hari saya pergi jauh sangat, awak jaga diri baik-baik dekat sini ye sayang. Jangan menggatal tahu, nanti saya cemburu, susah awak nanti :'/ Awak, saya sayangggggggg awak sampai bila-bila. Betul, saya tak tipu. :/

perkhh memang tak larh . if ada apa apa dia mesti bagi tahu , dia nak pendapat sya . than sya kata tidak BOLEH ! time tu dalam hati yaallah jangan larh pisahkan kami lagi :'| nak nagis jekk time tu , pikir time tu tempat awam hanya buat muka relx dan cool >,< pulau pinang ekau ingt dekat ke pakcik ? if melaka , kL , oke lagi ayang aku nak lepaskan kau yunk tapi pulau pinang tidak boleh nonono , even kau duduk rumah makcik kau pun yunk i say NO so no -.- masing masing ada tujuan , masing masing ada cita cita sendiri kan . tapi .... 


SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU...
SEKERAS mana saya BERSABAR...
SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...
.Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama...Kita Tetap Tidak Akan Bersama 
Tiada Yg Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang 
... Dan Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t ...

Hari-hari aku sayang kau , Aku sayang kau hari hari. Selamat selamat Hari hari Cinta cinta Kita kita selama lamanyerr , sayang kau banyak banyak , sayang kau lebih lebih plus plus gitu ;)) yang selalu kata pada awak iLOVEu tanpa henti .

hahaha kenapa terbalik ? ada larh sebab sebab tertentu -.- tottot !
and sorry tak bertudung hahaha malu siott !

i love u so much 
i won't leave u and neva let you go !

0 comments: