Blogger Templates

| LIKE ツ

| HAK CALLYSTA ADONIA |

|follows|

Sabtu, 1 Oktober 2011

sakit-sakit.


1 october , yaALLAH sakit ye perut aku nie :'| 
dari malam tadi smpaii sekrg ayoo , 
macm rasa nak nages jekk kuatKUAT ! 
kenapa kau perut ? apa yg aku da makan nie -.-'' 
perut kau jgn lorh macm nie , 
kau tahu takk kau sush kan aku sekrg nie
semlm kol 2.30 a.m baru boleh tido 
then kol 5.30a.m myabiey call 
aku pun txt lorh dia kejap 
sebab sblom tu dia bz x dapt nak txt 
x apa lorh aku paham dia . 
tadi g bangi tegok abg dekt ukm 
then bawk dia g makan kat town bangi , 
perut stll sakit tapi mash mahu makan
amboii kuat betol aku makan sekrg weyh . 
makan bnyk tapi badn tak besar pun >.< 
apa jenis badan lorh nie -..- haha .
da bnyk kali aku boh minyk 
tapi mash lagi sakit ayoo bnci ye !
sabar jekk lorh :|
(berguling atas katil bapak lahaii sakitnya perut ni)





0 comments: